Wednesday

Ya Allah....Jika Aku Jatuh Hati..

Ya Allah jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya padaMu
Agar bertambah kekuatan untuk mencintaimu

Ya Muhaimin jika aku jatuh hati
izinkanlah aku menyentuh hati
seseorang yang hatinya bertaut
padaMu agar tidak terjatuh aku
dalam jurang cinta nafsu.....

Ya Rabbana jika aku jatuh hati
jagalah hatiku padanya
agar tidak berpaling daripada hati MU

Ya Rabbul Izati
Jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui
syahid di JalanMu

Ya Allah
Jika aku menikmati cinta kekasihmu
Janganlah kenikmatan itu melebihi
kenikmatan indahnya
disepertiga malam terakhirmu

Ya Allah
Jika aku jatuh hati kepada kekasihmu
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan
panjang menyeru manusia kepada MU

Ya Allah
Jika kau halalkan aku merindui kekasihmu
Jangan biarkan aku melampaui batas
sehingga melupakan aku pada cinta hakiki
dan rindu abadi hanya kepada Mu

----Amin Ya Rabbal Alamin----
About The Author
Bie, that's my name. Im just an ordinary blogger.Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id. Eam no corpora maluisset definitiones.
Share This
Subscribe Here

1 comments:

Anonymous said...

Salam...
Alhamdulillah
semoga sentiasa bermunajat kepad Allah yang utama

 

Wandi The Blog Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa