Tuesday

Suka Duka Minggu Ini

Alhamdulillah.....

Minggu silih berganti
Hari berganti hari
Usia kita semakin meniti hari
Entah esok atau lusa kita tidak pasti

tapi Minggu ni aku dah dapat menyelesaikan banyak tugas aku...
itulah yang paling menggembirakan.....
pertama.......Pn Masita dah siap check PSM aku
kedua.........Akudah siap edit aku punya PSM
ketiga........Laporan Akhir PSM 1 telah aku hantar kepada penyelia dan penilai

hehehe.....
Walaupun tadi penilai aku (Mr Tan) silap sebut nama aku
tapi....
xpe aku x kisah janji aq punya psm 1 dapat dihantar dan diterima oleh penyelia n panel...aq tgh bahagia sangat time ni


hehehe...
Tp mcm besa...
Orang kata hari takkan selalunyer cerah @
Kusangkakan panas hingga ke petang rupa-rupanya hujan ditengah hari...
aq perlu menghadapi minggu peperiksaan pada minggu ni, minggu depan n minggu seterusnya.
Walaupun subjek ICT semalam telah berjalan dengan lancar....Alhamdulillah
sekarang ni tinggal pensyarah je nak tentukan mcm mana result aq moga2 tu suksess lerrr
hehehehe
Hari Jumaat ni aq ada subjek Elektronik Industri
Ramai ornag menjangkakan aq akan skor
tetapi bukan atas kepandaian aq
Depa kata Pn Anizam 2 "Kakak aq"
so, aq blh dpt A
Moga ape yg mmber aq sebut 2 jadi doa
Aminn

Tp bagi aq x de maknenye
kakak ke adik ke?
klu aku skor tentu berjaya....


hehehe
okla dlu aq nak study subjek "akak " aq dlu

bye....
Jumpa lagi
About The Author
Bie, that's my name. Im just an ordinary blogger.Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id. Eam no corpora maluisset definitiones.
Share This
Subscribe Here

0 comments:

 

Wandi The Blog Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa