Thursday

Untuk dia ratuku....

Saat Malam ini datang,
aku terfikirkan dia,
Dia yang aku sayang,
Dia yang aku puja,
Dia yang memiliki hati ini.

Sayang..,
Hubungan ini terlalu indah untuk aku gambarkan
terlalu manis untuk di rasai,
Banyak kenangan tercipta saat kita bersama.

Kasih,
Andai memang ini takdirnya,
Kau dan aku terpaksa berpisah,
akan ku terima semua ini seadanya,
jika ini ketentuan illahi,
kasih ini tidak direstui,
Ku harap kita akan terus berani
untuk meneruskan kehidupan ini.

Cinta,
Tercipta dengan cantuman dua hati,
Kini mati saat kasih, sayang itu pergi,
Namun aku mahu Dia tahu,
Aku akan terus mencintainya
Seumur hidupku,
Sepanjang Hayatku,
Setiap Nafasku,
Setiap Denyut Nadi ku,
Setiap Degupan Jantung Ku,
Akan menyimpan kenangan cinta Mu pada Ku..

Sayang, Kasih, Cinta,
Kini tiada lagi tempat untuk aku curahkan segalanya,
Akan aku khabarkan pada laut, pada ombak,
suatu masa dahulu aku sangat bahagia di samping Dia..
About The Author
Bie, that's my name. Im just an ordinary blogger.Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id. Eam no corpora maluisset definitiones.
Share This
Subscribe Here

0 comments:

 

Wandi The Blog Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa