Monday

Calon MPP???

Terima kasih kepada semua yang memberi galakan dan sokongan serta mencalonkan aq dalam saf kepimpinan untuk pilihan raya kampus pada kali ini. Saya amat bersyukur dan berbangga kerana kalian semua berani untuk memberi sokongan kepada saya dan terima kasih kepada individu itu tertentu yang memberi dorongan untuk saya bertanding terima kasih sekali lagi.....

Tapi......
pada ruangan ini saya ingin memohon maaf kerana tak dapat untuk memenuhi kehendak yang meminta agar saya bertanding untuk pilihanraya kampus pada kali ini atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. Insya Allah saya rasa banyak lagi calon yang mampu untuk memimpin mahasiswa/i sekalian.

Ini adalah kenyataan rasmi saya dan saya rasa mana-mana pihak yang membaca kenyataan ini jangan menspekulasikan kenyataan ini di atas kenyataan saya ini. Saya rasa tidak perlu untuk saya membuat kenyataan secara rasmi lagi.

Diharap pemimpin generasi akan datang adalah yang terbaik.....
About The Author
Bie, that's my name. Im just an ordinary blogger.Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id. Eam no corpora maluisset definitiones.
Share This
Subscribe Here

0 comments:

 

Wandi The Blog Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa