Sunday

Maaf kerana telah lame tidak update.....

Salam hormat dan salam perpaduan.....

alhamdulilah.....
kita dikurniakan Allah lagi peluang untuk menghirup udara percuma ini lagi
oleh itu hargailah kesempatan ini....

lama sudah saya tidak menulis atau berkongsi dengan rakan-rakan semua kerana komitmen saya dan masa saya bnyak saya habiskan untuk psm. Maklumlah ini kan tahun akhir saya berada di UTHM ini. Jadi banyak la tugasan yang perlu disiapkan. lagipun peperiksaan akhir dah x lama lagi. doakan saya yer kawan2 semoga saya menamatkan ijazah pertama ini dengan jayanya pada penghujung April ini.

ok la untuk entri kali ini
moga jumpa lagi
assalamualaikum wbt dan salam hormat
About The Author
Bie, that's my name. Im just an ordinary blogger.Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id. Eam no corpora maluisset definitiones.
Share This
Subscribe Here

0 comments:

 

Wandi The Blog Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa